Қаріп өлшемі:
+A
-A
Режим:
Қалыпты режимге оралу
Көру қабілеті нашар адамдар үшін

Әлеуметтік саясат

ҚМГ әлеуметтік қорғаудың тиімді жүйесін құру және еңбек ұжымдары арасында қолайлы қарым-қатынастарға қол жеткізу, сондай-ақ қызметкерлер мен жұмыс берушілердің сындарлы диалогы қағидаттарын ұстанады.

ҚМГ әлеуметтік қорғаудың тиімді жүйесін құру және еңбек ұжымдары арасында қолайлы қарым-қатынастарға қол жеткізу, сондай-ақ қызметкерлер мен жұмыс берушілердің сындарлы диалогы қағидаттарын ұстанады. ҚМГ-де ұжымдық шарт негізінде қызметкерлермен өзара қарым-қатынас жүйесі жұмыс істейді, онда еңбекақы төлеудің, жұмыс уақыты мен демалыстың, еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғаудың, әлеуметтік қолдаудың талаптары мен бірыңғай тетіктері белгіленген.
Әлеуметтік жауапты компания ретінде ҚМГ-де ішкі әлеуметтік бағдарланған бағдарламаларды іске асыру ерекше орын алады. Оларды ілгерілетуде, ең алдымен, қызметкерлер үшін қолайлы жағдай жасауға баса назар аударылады: материалдық ынталандыру шаралары, кәсіби өсу, еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
Ішкі коммуникациялар жүйесі арқылы қызметкерлермен және олардың өкілдерімен тұрақты байланыс орнатылды: компаниялардың бірінші басшыларының еңбек ұжымдарымен, кәсіподақтармен есептік кездесулері және қызметкерлерді жеке мәселелер бойынша қабылдау өткізіледі, бірінші басшылардың блогы жасалды, еңбек ұжымдарына маңызды ақпарат үшін ақпараттық стендтер мен мониторлар орнатылды. Корпоративтік газет шығарылады.
Қызметкерлермен тұрақты байланыста болу және ҚМГ кәсіпорындары бойынша «кері байланыс тетігін» қамтамасыз ету үшін ішкі коммуникациялардың бірыңғай жүйесінің регламенті енгізілді, оған сәйкес кәсіпорындардың бірінші басшыларының еңбек ұжымдары алдында есептік кездесулері өткізіледі. Ішкі коммуникациялар жүйесінің негізгі міндеттері ЕТҰ-дағы жұмыс берушілер мен қызметкерлер арасында тікелей коммуникациялардың тиімді тетіктерін құру және қолдау, ЕТҰ-дағы қызметтің мақсаттары мен міндеттері туралы қызметкерлерді уақытылы хабардар ету, ұйымдағы ағымдағы жағдайды қызметкерлерге жеткізу болып табылады.
Ішкі коммуникациялар келесі негізгі түрлерді қамтиды:
Бірінші басшының еңбек ұжымымен жоспарлы есептік кездесуі (жылына кемінде екі рет өткізіледі)
жедел шешім қабылдауды талап ететін мәселелерді талқылау мақсатында басшылықтың еңбек ұжымымен жоспардан тыс кездесулері
Бірінші басшының қызметкерлерді олардың жеке мәселелері бойынша қабылдауы
корпоративтік ақпараттық сайт;
ақпараттық стенд;
Желілік басшының құрылымдық бөлімшенің, учаскенің, бригаданың, цехтың және басқаларының қызметкерлерімен кездесуі (тоқсан сайын өткізіледі);
кәсіпорын басшылығының кәсіподақтармен кездесулері (тоқсан сайын)
ЕТҰ Бірінші басшысының блогы;
бейне-хабарландыруларға арналған мониторлар
Қызметкерлердің ұсыныстарына арналған жәшіктер.

ҚМГ үшін қызметкерлердің әлеуметтік әл-ауқатының маңызды факторы - еңбек жағдайы, оның ішінде әлеуметтік-тұрмыстық жағдай: жайлы тұру, асханалар, демалуға арналған орындар болып табылады.

eaf-in-a-lamp
Жыл сайын «Самұрық-Қазына» АҚ-тың әлеуметтік өзара іс-қимыл және коммуникациялар орталығы Әлеуметтік тұрақтылық индексін (ӘТИ) өлшейді. Соңғы жылдары ҚМГ-нің бұл көрсеткіші орташа деңгейден асып түсті.
2021 жылы ҚМГ-дегі Әлеуметтік тұрақтылық индексінің интегралдық көрсеткіші 79% -ды құрады.
Барлық дерлік ЕТҰ-да қолайлы немесе тұрақты жағдай байқалуда, содан Қатысу индексі 83%-ды құрады және бұл көрсеткіш зерттеу жүргізу тарихындағы ұқсас мәндермен салыстырғанда ең жоғары көрсеткіштердің бірі болып табылады.
Тұрақты аймақтағы әлеуметтік әл-ауқат индексі (61%). Әлеуметтік әл-ауқат индексі сыртқы экономикалық жағдайға, табыс деңгейіне және қаржылық сауаттылыққа байланысты екенін атап өткен жөн. Әлеуметтік тыныштық индексі ұжымның әлеуметтік шиеленіс деңгейін, наразылық әлеуетін бағалауды және наразылық акцияларына гипотетикалық дайындықтың себептерін көрсетеді. Бұл көрсеткіш 80%-ды құрады және бүгінгі күні мәндердің дәрежелік шәкіліне сәйкес «тұрақты» деп бағаланады.