Омбудсмен
Омбудсменнің негізгі функцияларының бірі – даулар мен жанжалдардың алдын алу, оларды реттеу арқылы ҚМГ рейтингі мен имиджін арттыру, жүйелі сипаттағы және тиісті шешімдер қабылдауды талап ететін проблемалық мәселелерді тиісті органдар мен лауазымды тұлғалардың қарауына шығару, сондай-ақ оларды шешу үшін ұсыныстар беру.
Байланыс ақпараты
Қызметкерлердің құқықтарын сақтау профилактикасы ретінде шынайы уақыт режимінде қызметкерлер тарапынан, сондай-ақ үшінші тұлғалар тарапынан құқыққа қайшы әрекеттер туралы құпия әрі қолжетімді ақпарат алмасу ұйымдастырылды.

Компания тобының кез келген қызметкері немесе өзге тұлға ҚМГ-мен және оның ЕТҰ-мен өзара іс-қимыл жасайтын басқа қызметкерлердің, контрагенттердің немесе өзге де тұлғалардың іс-әрекеттерінің заңдылығына күмән туындаған жағдайда бұл туралы басшылыққа, өзінің тікелей басшысына, Омбудсменге төменде көрсетілген жолдармен хабарлай алады:

Мекенжай: 010000, Қазақстан Республикасы, Нұр-Сұлтан қ., Д. Қонаев к-сі, 8, «Зүбәржат орамы» әкімшілік ғимараты, «Б» блогы
Телефон: +7 (7172) 78 65 60, 78 65 61
Электрондық пошта: ombudsman@kmg.kz


Барлық өтініштер белгіленген тәртіп пен мерзімде қаралатын болады. Мұндай жағдайдың келешекте қайталану мүмкіндігін азайта отырып тиісті шаралар қабылданады. Нәтижесі өтініш берушіге хабарланатын болады.